אודות Sunu

חברת סונו (Sunu) הוקמה בשנת 2013 בבוסטון ארה"ב ומייצרת בגוודאלחרה מקסיקו. היא התחילה את דרכה באמצעות מאיץ הסטארטאפים הנודע בעולם – Y-Combinator (s’17), (האחראי גם על דרופבוקס, Airbnb twitch ,zapier ,stripe docker ,GitLab Coinbase ,Reddit ,Soylent). בחזון של החברה נאמר "אנו רואים עולם שבו שום אדם לא יהיה חסר יכולות ו 'מוגבלות' לא תהיה עוד סימן לחולשה, רחמים או אפליה. המשימה שלנו היא העצמת העצמאות באמצעות טכנולוגיה המגשרת על פערי נגישות וזאת באמצעות חיזוק היכולות האנושיות"

פרסים ותעודות:

Global Elevate    LATAM SCALA

אודות לראות פלוס

לראות פלוס, היבואנית והמשווקת הבלעדית של Sunu Band בישראל, הוקמה על ידי אבישי זלינגר במטרה לספק מענה טכנולוגי מתקדם ללקויי ראייה ועיוורים. אבישי, אב לילד לקוי ראייה, החליט לאפשר לעיוורים ולקויי ראייה לרכוש אביזרים מתקדמים אשר יסייעו לשפר את איכות חייהם בעלויות הוגנות ושוות לכל נפש. כיום החליטה החברה להתמקד בשיווק Sunu Band לאחר שחקרה ומצאה כי המכשיר החדשני והייחודי יכול לעשות שינוי מהותי – מהפך של ממש – ביכולת ההתמצאות, הניווט והתנועה של לקויי הראייה.

"אני מאמין שלכל לקוי ראייה או עיוור יש את הזכות לשפר את איכות חייו ולכן אני מתחייב לספק את Sunu Band – פסגת הטכנולוגיה – במחיר הוגן ותוך מתן שירות מקצועי ואישי"
Avishai Zelinger

Blinds in Israel

לקויי ראייה ועיוורים בישראל

הסקר החברתי לישראל 2018 בנושא לקויי ראייה ועיוורים במדינת ישראל העלה את הנתונים הבאים:

  • שעורם של לקויי הראייה והעיוורים בישראל עומד על 13% ומספרם עומד על 740 אלף נפש. 11% מתקשים קושי מועט ו-4.2% (כ-133 אלף נפש) מתקשים קושי רב או שאינם רואים בכלל, גם אם הם מרכיבים משקפיים.
  • שעור המתקשים עולה עם הגיל. בעוד שרק 6% מבני 20-44 מתקשים, הרי שבגילאי 75+ מגיע שעורם לרבע מהאוכלוסייה.
  • 68% מבעלי לקות ראייה חמורה מרוצים מחייהם, לעומת 91% מאלה שאינם מתקשים בראייה (בקרב בני 20 ומעלה)
  • 59% מלקויי הראייה אינם מועסקים, לעומת 22% מאלה שאינם מתקשים בראייה.
דילוג לתוכן